Muğlaspor Teknik Direktörü Durmuş: 'Kazanmak için gidiyoruz'
Yoğun yağış altında Ortaköy'de Beykoz maçının hazırlıklarını sürdüren Muğlaspor'da Teknik Direktör Besim Durmuş, 'Önce birlik sonra birincilik dedik. Takım ruhumuz yüksek, bu maça kazanmak için gidiyoruz' dedi.
“Bir hayalimiz var”
Muğlaspor Teknik Direktörü Besim Durmuş, takımın genel durumu ve Beykoz maçıyla ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:
“Her haftayı kendi içinde değerlendiriyoruz. Sezon başından beri kazanan davranışa yaklaşıyoruz, hem oyun karakterimizi, hem de oyun gücümüzü geliştiriyoruz. Çünkü kazanmak istiyoruz. Bir hayalimiz var; ‘önce birlik sonra birincilik’ demiştik. Bunu yakalamak istiyoruz.”
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret