• Haberler
  • Spor
  • Muğlaspor Teknik Direktörü Durmuş: 'Kazanmak için gidiyoruz'

Muğlaspor Teknik Direktörü Durmuş: 'Kazanmak için gidiyoruz'

Yoğun yağış altında Ortaköy'de Beykoz maçının hazırlıklarını sürdüren Muğlaspor'da Teknik Direktör Besim Durmuş, 'Önce birlik sonra birincilik dedik. Takım ruhumuz yüksek, bu maça kazanmak için gidiyoruz' dedi.

Muğlaspor Teknik Direktörü Durmuş: 'Kazanmak için gidiyoruz'
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!