Muğlaspor Şampiyonluk Yolunda Frene Basmıyor: Hedef İnegölspor
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta şampiyonluk mücadelesi veren Muğlaspor, Kepezspor galibiyetinin ardından İnegölspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor. Teknik Direktör Besim Durmuş, 'Heyecanımız artıyor, kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz' dedi.
Eksikler Dönüyor, Kadro Güçleniyor
Takımdaki güncel durum hakkında da bilgi veren Durmuş, cezaları sona eren 4 oyuncunun takıma katılmasıyla kendilerini daha güvenli hissettiklerini belirtti. Durmuş, "Cezası biten arkadaşlarımızdan bir veya ikisi İnegöl maçında süre alabilir." ifadelerini kullandı. Puan cetvelinde liderlik yarışını soluk soluğa sürdüren Muğlaspor, hafta sonu kendi sahasında oynayacağı İnegölspor maçını da kayıpsız geçerek zirve yürüyüşünü perçinlemeyi hedefliyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı