Muğlaspor Şampiyonluk Yolunda Frene Basmıyor: Hedef İnegölspor
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta şampiyonluk mücadelesi veren Muğlaspor, Kepezspor galibiyetinin ardından İnegölspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor. Teknik Direktör Besim Durmuş, 'Heyecanımız artıyor, kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz' dedi.
“Oyun Gücümüzle Kazandık”
Antrenman sonrası açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Besim Durmuş,
Kepezspor karşısında sergilenen futboldan memnun olduğunu dile getirdi. Durmuş, sürekli oyun güçleriyle maça sahip çıkarak kazandıklarını belirtti.
“Heyecanımız Artıyor”
Ligin sonuna yaklaştıkça heyecanın arttığını ifade eden deneyimli teknik adam, İnegölspor maçıyla ilgili şunları söyledi: "Hafta sonu oynayacağımız İnegöl maçı bizim için çok önemli. Her hafta tüm dikkatimizi ve konsantrasyonumuzu sıradaki maça ayırıyoruz. Artık finale yaklaşıyoruz ve kendimizi çok iyi hissediyoruz. Taraftarımızın desteğiyle galibiyet serimizi sürdürmek istiyoruz."
Bakmadan Geçme