Muğlaspor, Beykoz maçı için sahaya indi
TFF 2. Lig'de mücadele eden Muğlaspor, ligin 22. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Beykoz Anadoluspor maçı için hazırlıklara start verdi.
TFF 2. Lig’in kritik virajlarından birine giren Muğlaspor, haftayı Beykoz Anadoluspor deplasmanında geçirecek. Ligin 22. haftasında oynanacak zorlu müsabaka öncesinde, futbolcular ve teknik heyet tesislerde bir araya gelerek haftanın ilk antrenmanını gerçekleştirdi.
Antrenman programı kapsamında futbolcuların kondisyon ve taktik ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirdiği öğrenildi. Teknik direktör yönetiminde yapılan idmanda, oyuncuların moral ve motivasyonunun yüksek olduğu gözlendi.
-
muğlaspor beykoz maçı
-
tff 2 lig muğlaspor
-
muğlaspor deplasman hazırlıkları
-
beykoz anadoluspor karşılaşması
-
yeşil beyazlılar
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı