Muğlaspor, Beykoz maçı için sahaya indi
TFF 2. Lig'de mücadele eden Muğlaspor, ligin 22. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Beykoz Anadoluspor maçı için hazırlıklara start verdi.
Stratejik öneme sahip bu maçtan puan ya da puanlarla ayrılmayı hedefleyen yeşil-beyazlı ekip, hazırlıklarını hafta boyunca sürdürecek. Muğlaspor yönetimi ve teknik heyet, takımın ligdeki konumunu güçlendirmek için Beykoz Anadoluspor maçının kritik bir eşik olduğunu vurguladı. Yeşil-beyazlı camia, bu önemli deplasmandan gelecek güzel haberi beklerken, takımın hazırlık sürecindeki hırsı camiaya umut veriyor.
-
muğlaspor beykoz maçı
-
tff 2 lig muğlaspor
-
muğlaspor deplasman hazırlıkları
-
beykoz anadoluspor karşılaşması
-
yeşil beyazlılar
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı