Muğlaspor 1. Lig'i kutladı
TFF 2. Lig 2025-2026 sezonunu şampiyon tamamlayarak adını üst lige yazdıran Muğlaspor, 1. Lig'e yükselmenin gururunu taraftarlarıyla paylaştı. Üstü açık otobüsle yapılan şehir turunun ardından Muğla Açık Oto Pazarı alanında düzenlenen programda şampiyonluk kupası havaya kalktı. Kutlamaların finalinde sahne alan ünlü sanatçı Simge Sağın, yeşil-beyazlı taraftarlara unutulmaz bir gece yaşattı.
Muğlaspor Başkanı Kıyanç: “Önce birlik dedik, sonra birincilik kazandık”
Kupa programında kürsüye çıkan Muğlaspor Kulübü Başkanı Menaf Kıyanç, yaptığı duygusal konuşmada taraftara ve tüm şehre teşekkür etti. Muğla'nın bu şampiyonluktan çok daha fazlasını hak ettiğini belirten Kıyanç, şunları söyledi: "Muğla bu şampiyonluktan çok daha fazlasını hak ediyor ve bu başarı Muğla'ya çok yakıştı. Biz bu yıl yola çıkarken 'hedef birlik' dedik. Evet geç oldu ama çok temiz, çok büyük oldu ve tüm ülkeye yansıdı. Önce birlik dedik, sonra birincilik dedik. Allah Bursa'da bize hem bir olmayı hem de birinciliği nasip etti. Pazar günü sabahın köründe yollara dökülüp 9 saatlik yolu çeken, Bursa'da 20 bin kişiye karşı takımı savunan 7 bin taraftarımızın fotoğrafları bana ulaştığında takımla maç toplantısındaydım. O çocukların otobüsteki hallerini görünce arkadaşlarıma 'Biz şampiyon olduk, bu iş bitti' dedim. Çünkü biz asıl hedefimiz olan birlik olmayı başarmıştık. Geride sadece birincilik kalmıştı, o da kolaylıkla geldi. Toplantıdan sonra köşeye çekilip ağladım. Biz Muğla'da birlik olduktan sonra üstesinden gelemeyeceğimiz hiçbir şey yok"
Bakmadan Geçme