Muğlaspor 1. Lig'i kutladı
TFF 2. Lig 2025-2026 sezonunu şampiyon tamamlayarak adını üst lige yazdıran Muğlaspor, 1. Lig'e yükselmenin gururunu taraftarlarıyla paylaştı. Üstü açık otobüsle yapılan şehir turunun ardından Muğla Açık Oto Pazarı alanında düzenlenen programda şampiyonluk kupası havaya kalktı. Kutlamaların finalinde sahne alan ünlü sanatçı Simge Sağın, yeşil-beyazlı taraftarlara unutulmaz bir gece yaşattı.
“Muğlaspor, tüm Muğla'nın takımıdır”
Muğla'nın lobisinin yetersiz olduğunu ve bir yıl boyunca birçok olumsuzlukla mücadele ettiklerini ancak asla vazgeçmediklerini vurgulayan Kıyanç, iş insanlarına seslendi: "3 yılda Bölgesel Amatör Lig'den (BAL) üçüncülüğe, oradan ikinciliğe ve bugün de birinciliğe ulaştık. Şimdi daha güçlü bir birliktelik gerekiyor. İş insanlarımızdan ricam, Muğlaspor çatısı altında kenetlenmeleridir. Biz Bursa'da Fethiye'siyle, Bodrum'uyla, Milas'ıyla, Marmaris'iyle beraberlik içindeydik. Muğlaspor sadece merkezin değil, tüm Muğla'nın takımıdır"
Bakmadan Geçme