Muğlalı Üstündağ, Masa Tenisi Türkiye şampiyonu oldu
Muğla Türdü Yüzüncü Yıl İlkokulu öğrencisi Aybige Feride Üstündağ, Sivas'ta düzenlenen Masa Tenisi Altı-Minikler En İyiler Seçme Türkiye Şampiyonası'nda minik kadınlar kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu. Henüz 10 yaşında olan Aybige, başarısıyla dikkatleri üzerine çekti.
Aybige, kısa süre önce İzmir'de düzenlenen U11 Türkiye Şampiyonası'nda da birinci olduğunu belirtti. Ayrıca Letonya'da U13 kampına katılma hakkı kazanan başarılı sporcu, Fransa'da düzenlenen Minikler U11 Avrupa Şampiyonası'nda dördüncülük elde etti. Haftaya Kosova'da U11 ve U13 kategorilerinde yarışacağını söyleyen Aybige, "Sivas'ta Minik Bayanlar Milli Takım seçmelerinde birinci oldum. Şu ana kadar iki kez Türkiye Şampiyonu oldum" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor