Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı'na resmen dâhil oldu. İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın katılımıyla Mutabakat Anlaşması imzalanırken, kentin sürdürülebilir geleceğine yönelik önemli bir adım atıldı.
EBRD Genel Merkezi’nde 22-23 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen ve ‘Geleceğe Yatırım, Herkes İçin Yeşil ve Dirençli Kentler İnşa Etmek’ temasıyla düzenlenen konferansta dünyanın farklı şehirlerinden yerel yöneticiler bir araya geldi. Konferansa katılan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kentlerin iklim değişikliğiyle mücadeledeki rolüne ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı