Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı'na resmen dâhil oldu. İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın katılımıyla Mutabakat Anlaşması imzalanırken, kentin sürdürülebilir geleceğine yönelik önemli bir adım atıldı.
Muğla için yeni bir dönem başlıyor
Konferans kapsamında imzalanan Mutabakat Anlaşması ile Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin EBRD Yeşil Şehirler Programı’na katılımı resmiyet kazandı. Program çerçevesinde Muğla’nın çevresel sorunları ve iklim kaynaklı riskleri bilimsel yöntemlerle analiz edilerek öncelikli yatırım alanları belirlenecek.
EBRD’nin uluslararası metodolojisi doğrultusunda hazırlanacak Yeşil Şehir Eylem Planı sayesinde kentin çevresel performansının artırılması, iklim değişikliğine uyum kapasitesinin güçlendirilmesi ve sürdürülebilir kalkınma hedeflerine yönelik yol haritasının oluşturulması amaçlanıyor.
Bakmadan Geçme