Muğla'ya 4 yeni ambulans tahsis edildi
Muğla'da acil sağlık hizmetlerinin kapasitesini artırmak amacıyla önemli bir adım atıldı. İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça'nın Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne ilettiği talep doğrultusunda, ilk etapta ilimize 4 adet yeni tam donanımlı ambulans tahsis edildi.
Yeni ambulanslar, 112 Acil Sağlık Hizmetleri filosuna katılarak il genelinde sunulan sağlık hizmetlerinin daha hızlı, etkin ve güvenli bir şekilde ulaştırılmasına katkı sağlayacak. Modern tıbbi ekipmanlarla donatılmış ambulanslar, özellikle hayati öneme sahip vakalara müdahalede sağlık personeline önemli kolaylıklar sunacak.
-
muğla ambulans takviyesi
-
112 acil hizmetleri
-
eri̇ş başaran akça
-
sağlık bakanlığı ambulans
-
muğla sağlık altyapısı
Bakmadan Geçme
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı:
Özel güvenlik görevlileri Muğla Emniyet Müdürü Karadeniz’i ziyaret etti
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı