Muğla'ya 4 yeni ambulans tahsis edildi
Muğla'da acil sağlık hizmetlerinin kapasitesini artırmak amacıyla önemli bir adım atıldı. İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça'nın Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne ilettiği talep doğrultusunda, ilk etapta ilimize 4 adet yeni tam donanımlı ambulans tahsis edildi.
Yeni ambulanslar, 112 Acil Sağlık Hizmetleri filosuna katılarak il genelinde sunulan sağlık hizmetlerinin daha hızlı, etkin ve güvenli bir şekilde ulaştırılmasına katkı sağlayacak. Modern tıbbi ekipmanlarla donatılmış ambulanslar, özellikle hayati öneme sahip vakalara müdahalede sağlık personeline önemli kolaylıklar sunacak.
-
muğla ambulans takviyesi
-
112 acil hizmetleri
-
eri̇ş başaran akça
-
sağlık bakanlığı ambulans
-
muğla sağlık altyapısı
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı