Muğla'ya 4 yeni ambulans tahsis edildi
Muğla'da acil sağlık hizmetlerinin kapasitesini artırmak amacıyla önemli bir adım atıldı. İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça'nın Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne ilettiği talep doğrultusunda, ilk etapta ilimize 4 adet yeni tam donanımlı ambulans tahsis edildi.
Muğla İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a ve Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na ilimize gösterdikleri ilgi ve destekten dolayı teşekkür eder, bu önemli katkının tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını temenni ederiz" ifadelerine yer verildi.
-
muğla ambulans takviyesi
-
112 acil hizmetleri
-
eri̇ş başaran akça
-
sağlık bakanlığı ambulans
-
muğla sağlık altyapısı
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı