Muğla ve Antalya tarımda güçlerini birleştiriyor
Türkiye'nin tarımsal üretiminde önemli yere sahip olan Muğla ve Antalya, sektörel iş birliğini güçlendirmek amacıyla yeni bir adım attı. Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında beş yıl süreyle geçerli olacak iş birliği protokolü imzalandı.
Protokol kapsamında yürütülecek çalışmalar şu başlıklar altında toplandı. İklim değişikliği ve uyum stratejileri, Örtü altı üretim sistemlerinin geliştirilmesi, Tarımsal ihracat ve lojistik iş birlikleri, Tarım ve turizm entegrasyonu projeleri, Eğitim, yayım çalışmaları ve ortak AR-GE projeleri yapılacak ortak faaliyetlerle, her iki ilin mevcut potansiyelinin daha verimli kullanılması, çiftçilerin ve üreticilerin bilgiyle donatılması ve iklim krizine karşı daha dirençli tarım sistemlerinin kurulması hedefleniyor.
-
muğla antalya tarım iş birliği
-
sürdürülebilir tarım protokolü
-
iklim değişikliği tarım etkisi
-
örtü altı üretim geliştirme
-
tarım turizm entegrasyonu
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor