Muğla ve Antalya tarımda güçlerini birleştiriyor
Türkiye'nin tarımsal üretiminde önemli yere sahip olan Muğla ve Antalya, sektörel iş birliğini güçlendirmek amacıyla yeni bir adım attı. Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında beş yıl süreyle geçerli olacak iş birliği protokolü imzalandı.
“Sürdürülebilir üretim için güç birliği”
Protokolün imzalanmasının ardından yapılan ortak açıklamada, tarımsal üretimin geleceğini korumak ve geliştirmek için iller arası koordinasyonun büyük önem taşıdığı vurgulandı. Açıklamada, "İklim değişikliğiyle mücadele, tarımsal ihracat kapasitesinin artırılması ve bölgesel kalkınmanın desteklenmesi için bu iş birliği büyük önem taşıyor. Tarımda güç birliği, sürdürülebilir üretimin en önemli adımlarından biridir" ifadeleri yer aldı.
-
muğla antalya tarım iş birliği
-
sürdürülebilir tarım protokolü
-
iklim değişikliği tarım etkisi
-
örtü altı üretim geliştirme
-
tarım turizm entegrasyonu
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı