Muğla Valisi Akbıyık, Yeni Hizmet Binasında İncelemelerde Bulundu
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, yapımı devam eden Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu.
Yaklaşık 30 dönüm arazi üzerine kurulan yeni hizmet binasının çevre dostu bir yapı olduğuna dikkat çeken Vali Akbıyık, kapalı alanın 9 bin 200 metrekare olduğunu ifade etti. Güneş enerjisi sistemi sayesinde binanın elektriğinin yüzde 85’ini kendi üreteceğini, ayrıca yağmur suyunu toplamak için sarnıç depolama alanları ve 2 adet şarj ünitesi bulunduğunu belirtti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü