Muğla Valisi Akbıyık. 'Stat Ekim ayında bitmiş olacak'
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, yapımı süren Atatürk Stadyumu'nda incelemelerde bulundu. Akbıyık, 'Muğlalılar heyecanla bu statta maç oynanmasını bekliyorlar, inşallah Ekim ayında bitmiş olacak' dedi.
"Heyecanla Bekliyoruz"
Muğla Valisi Akbıyık açıklamasında, "Muğla Şehir Stadımızın inşaatı tüm hızıyla devam ediyor. İnşallah en kısa sürede bitmesi için tüm kurum ve kuruluşlarımızla her türlü çabayı sarf ediyoruz. Biliyorum Muğlalılar heyecanla bu statta maç oynanmasını bekliyorlar, inşallah Ekim ayında bitmiş olacak. Biz de Muğlaspor halkı olarak gerekli desteği vereceğiz. Gençlik Spor Müdürlüğümüz, Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığımız gayretle çalışıyorlar. Biz de heyecanla bekliyoruz" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı