Muğla turizminin geleceği üniversite panelinde ele alındı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde düzenlenen turizm panelinde konuşan Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, sürdürülebilir turizm hedefiyle önemli projeleri hayata geçirdiklerini söyledi. Başkan Aras, uluslararası fuarlarda yapılan tanıtımlar sayesinde kentteki turist sayısının yüzde 20 arttığını vurguladı.
“Muğla Turizmine Akademik Destekle Master Plan”
Turizmin sürdürülebilir ve kapsayıcı bir anlayışla gelişimi için tüm paydaşlarla yakın iş birliği içinde olduklarını dile getiren Başkan Aras, Ticaret Odaları, Otelciler Birlikleri, Seyahat Acenteleri, Turist Rehberleri ve Akademisyenlerin karar alma süreçlerine aktif katılımını sağladıklarını ifade etti.
-
muğla haberleri
-
eğitim haberleri
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’