Muğla turizminin geleceği üniversite panelinde ele alındı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde düzenlenen turizm panelinde konuşan Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, sürdürülebilir turizm hedefiyle önemli projeleri hayata geçirdiklerini söyledi. Başkan Aras, uluslararası fuarlarda yapılan tanıtımlar sayesinde kentteki turist sayısının yüzde 20 arttığını vurguladı.
Başkan Aras, turizmin planlı gelişimini sağlamak adına Muğla Turizm Master Planı’nın Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Turizm Fakültesi ve Teknoloji Transfer Ofisi iş birliği ile hazırlandığını belirterek, "Akademik bilginin saha deneyimiyle buluştuğu bu plan sayesinde Muğla’nın doğal, tarihî ve kültürel zenginliklerini koruyarak turizm çeşitliliğini artırmayı, bölge ekonomisine uzun vadeli katkılar sunmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu.
-
muğla haberleri
-
eğitim haberleri
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
Bakmadan Geçme
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor