Muğla Tarım İl Müdürlüğü'nden yeni yıl öncesi gıda denetimi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, yaklaşan yılbaşı öncesinde halk sağlığının korunması amacıyla gıda denetimlerinin il genelinde artırıldığını açıkladı. Baydar, yıl boyunca aralıksız sürdürülen denetimlerin, yılbaşı döneminde artan gıda ve alkol tüketimi dikkate alınarak daha da yoğunlaştırıldığını belirtti.
13 ilçede 103 personelle sahadayız
Denetim çalışmalarına ilişkin bilgi veren İl Müdürü Baydar, Muğla genelinde 13 ilçede, 103 personel ile sahada olduklarını belirterek, "Yaklaşan yılbaşı nedeniyle gıda denetimlerimiz ülkemizde olduğu gibi ilimizde de yoğun bir şekilde devam etmekte. Hem son dönemlerdeki basında çıkan haberler, hem de halk sağlığını korumak amacıyla gıda denetimlerimizde aslında yıl boyu olduğu gibi özellikle bu yıl sonuna doğru artırmış ve yoğunlaşmış bulunmaktayız.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı