Muğla Tarım İl Müdürlüğü'nden yeni yıl öncesi gıda denetimi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, yaklaşan yılbaşı öncesinde halk sağlığının korunması amacıyla gıda denetimlerinin il genelinde artırıldığını açıkladı. Baydar, yıl boyunca aralıksız sürdürülen denetimlerin, yılbaşı döneminde artan gıda ve alkol tüketimi dikkate alınarak daha da yoğunlaştırıldığını belirtti.
Amacımız halk sağlığını korumak, insanlarımızın, Muğla'mızın gerek içki, alkolü tüketimle ilgili, gerekse diğer gıda tüketimleriyle ilgili onların sağlığını korumak amacıyla bütün ilçelerimizde, 13 ilçede, 103 personelimiz ile beraber bir ay boyunca, şu son bir ay boyunca özellikle yoğun bir denetim seferberliği yapmaktayız. Ve böylelikle de özellikle halk sağlığını korumak, gıda güvenliğini de oluşturmak için çalışmalarımız devam etmektedir" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'