Muğla Tarım İl Müdürlüğü'nden yeni yıl öncesi gıda denetimi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, yaklaşan yılbaşı öncesinde halk sağlığının korunması amacıyla gıda denetimlerinin il genelinde artırıldığını açıkladı. Baydar, yıl boyunca aralıksız sürdürülen denetimlerin, yılbaşı döneminde artan gıda ve alkol tüketimi dikkate alınarak daha da yoğunlaştırıldığını belirtti.
Muğla'nın 13 ilçesinde Aralık ayı boyunca gıda maddesi satan ve üreten işletmelerde aralıksız olarak denetim gerçekleştiren Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, denetimlerde, üretim tesislerinde başta hijyen olmak üzere halk sağlığını tehdit edebilecek etmenler üzerinde denetim gerçekleştirdi. Gıda maddesi satan işletmelerde ise gıda maddelerinin son tüketim tarihi başta olmak üzere sağlıklı gıda tüketimi için aranan şartlarnı yerine getirilip getirilmediğini denetledi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları