Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde silvikültür tatbikatları tamamlandı
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde, ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi için büyük önem taşıyan 2025 yılı Silvikültür Tatbikatları başarıyla tamamlandı. Tatbikatlar, Orman Genel Müdürlüğü Genel Müdür Yardımcısı Muhammed Salih Çetiner, Silvikültür Daire Başkanı Mehmet Rıdvan Çörtü ve Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür tarafından yerinde takip edildi.
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen ve silvikültürel uygulamaların sahada uygulamalı olarak gösterildiği eğitim programı, bu yıl geniş katılımla gerçekleştirildi. Tatbikatlara; Çankırı Üniversitesi Orman Fakültesi, Ege Ormancılık Araştırma Enstitüsü ve Batı Akdeniz Ormancılık Araştırma Enstitüsü’nden akademisyenler ile teknik uzmanlar da katılım sağladı.
-
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü
-
ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi
-
Silvikültür Tatbikatları
-
Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür
-
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül