• Haberler
  • Çevre
  • Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Faaliyet Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi

Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Faaliyet Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi

Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey başkanlığında, 2026 yılı Ocak ayı faaliyetlerinin masaya yatırıldığı geniş kapsamlı değerlendirme toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!