Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Faaliyet Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi
Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey başkanlığında, 2026 yılı Ocak ayı faaliyetlerinin masaya yatırıldığı geniş kapsamlı değerlendirme toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), 2026 yılının ilk ayına dair performans verilerini ve gelecek döneme ilişkin stratejik planlamaları değerlendirmek üzere dijital ortamda bir araya geldi. Tüm Bölge Müdürlüklerinin katılımıyla icra edilen toplantıda, ormancılık faaliyetlerinden yangın hazırlıklarına kadar pek çok kritik başlık ele alındı.
-
orman genel müdürlüğü
-
2026 ocak ayı ormancılık faaliyetleri
-
ogm değerlendirme toplantısı
-
bekir karacabey ogm
-
orman yangını ve ağaçlandırma çalışmaları
Bakmadan Geçme
Kaymakam ve şehit babasından Babalar Günü dalışı
Muğla Hava Durumu 22 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Fethiye, Türkiye’nin Dört Bir Yanından Gelen Kuaför ve Berberleri HAIRFEST’te Buluşturdu
Nif Kiraz Festivali Coşkusu Başladı: Yöresel Lezzetler ve Renkli Etkinlikler İlgi Gördü
Muğla'da sıcak hava nedeniyle sahillerde yoğunluk yaşanıyor
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor