Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Faaliyet Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi
Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey başkanlığında, 2026 yılı Ocak ayı faaliyetlerinin masaya yatırıldığı geniş kapsamlı değerlendirme toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.
Video konferans sistemi üzerinden gerçekleştirilen toplantıda Ocak ayı içerisinde tamamlanan projelerin sonuçları paylaşıldı. Toplantıda özellikle; ağaçlandırma çalışmaları, orman zararlılarıyla mücadele, havacılık birimlerinin operasyonel hazırlıkları ve hukuki süreçlerin takibi gibi konular detaylandırıldı.
-
orman genel müdürlüğü
-
2026 ocak ayı ormancılık faaliyetleri
-
ogm değerlendirme toplantısı
-
bekir karacabey ogm
-
orman yangını ve ağaçlandırma çalışmaları
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı