Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Bayram Sonrası Geleneksel Bayramlaşma
Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde geleneksel bayramlaşma programı düzenlendi. Bölge Müdürlüğü bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, personelin bayramı kutlanarak yeni çalışma dönemi için başarı dileklerinde bulunuldu.
1 Haziran Pazartesi günü kurum bahçesinde bir araya gelen orman teşkilatı, bayram sonrasındaki ilk iş gününe motivasyon depolayarak başladı. Düzenlenen programa, Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür, Bölge Müdür Yardımcıları Özgür Cılız, Ersen Çetin ve Adnan Güller, Şube Müdürleri, Bölge Müdürlüğü, Fidanlık Müdürlüğü, Muğla Orman İşletme Müdürlüğü ve Yılanlı Orman İşletme Müdürlüğü personeli katıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye'de dijital altyapı çalışması: 5G için kazı çalışması başladı
Başkan Mandalinci, vatandaşlarla bir araya geldi
Menteşe'de zehirli engerek okul bahçesinde görüldü
Muğla'da Trafo binasında çıkan yangın söndürüldü
Bodrum'a iki kruvaziyerle 2 bin 583 turist geldi
Fethiye'de oda üyelerine uygulamalı ilkyardım eğitimi