Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Bayram Sonrası Geleneksel Bayramlaşma
Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde geleneksel bayramlaşma programı düzenlendi. Bölge Müdürlüğü bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, personelin bayramı kutlanarak yeni çalışma dönemi için başarı dileklerinde bulunuldu.
1 Haziran Pazartesi günü kurum bahçesinde bir araya gelen orman teşkilatı, bayram sonrasındaki ilk iş gününe motivasyon depolayarak başladı. Düzenlenen programa, Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür, Bölge Müdür Yardımcıları Özgür Cılız, Ersen Çetin ve Adnan Güller, Şube Müdürleri, Bölge Müdürlüğü, Fidanlık Müdürlüğü, Muğla Orman İşletme Müdürlüğü ve Yılanlı Orman İşletme Müdürlüğü personeli katıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları