Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde Bayram Sonrası Geleneksel Bayramlaşma
Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde geleneksel bayramlaşma programı düzenlendi. Bölge Müdürlüğü bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, personelin bayramı kutlanarak yeni çalışma dönemi için başarı dileklerinde bulunuldu.
Programda tüm personelle tek tek tokalaşarak bayramlaşan Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür, çalışanların ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı tebrik etti. Yeşil vatanı korumak için fedakarca görev yapan teşkilat mensuplarına teşekkür eden Ülküdür, yeni çalışma döneminde tüm personele sağlık, huzur ve çalışmalarında başarılar diledi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor