Muğla ile Çin'in Leshan kenti arasında dostluk köprüsü güçleniyor
Türkiye-Çin diplomatik ilişkilerinin 55'inci yılı kapsamında Muğla'yı ziyaret eden Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin, iki ülke arasındaki iş birliğinin kültürden turizme, eğitimden teknolojiye kadar birçok alanda gelişeceğini vurguladı.
Başkan Aras, geçtiğimiz yıl Çin'in Sichuan Eyaleti'ne bağlı Leshan kenti ile imzalanan kardeş şehir protokolünün önemine dikkat çekerek, şu an bir daire başkanının ve yakında üç genç uzmanın eğitim ve kültürel temaslar için Çin'e gideceğini belirtti. Ayrıca, Çin vatandaşlarına yönelik vize muafiyeti uygulamasının Muğla turizmine büyük katkı sağlayacağını ifade etti.
-
TürkiyeÇin diplomatik ilişkilerinin 55inci yılı kapsamında
-
Muğlayı ziyaret eden Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin
-
ülkeler arasında işbirliği
-
Muğla ve Çin
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor