Muğla ile Çin'in Leshan kenti arasında dostluk köprüsü güçleniyor
Türkiye-Çin diplomatik ilişkilerinin 55'inci yılı kapsamında Muğla'yı ziyaret eden Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin, iki ülke arasındaki iş birliğinin kültürden turizme, eğitimden teknolojiye kadar birçok alanda gelişeceğini vurguladı.
"Farklı medeniyetler diyalogla canlanıyor"
Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin, Muğla'da bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Muğla'yı "Türkiye'nin dünyaya açılan parlak vitrini" olarak tanımladı. Leshan şehri ile Muğla arasındaki benzerliklere değinen Büyükelçi Xuebin; "Nisan 2025'te kurulan kardeş şehir ilişkisiyle iki şehir, karşılıklı iş birliğini yeni bir aşamaya taşımıştır. Cumhurbaşkanı Xi Jinping ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın stratejik rehberliğinde Çin-Türkiye ilişkileri derinleşmektedir. Vize muafiyeti ile halklarımız arasındaki dostluk yeni bir ivme kazanmıştır" dedi.
-
TürkiyeÇin diplomatik ilişkilerinin 55inci yılı kapsamında
-
Muğlayı ziyaret eden Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin
-
ülkeler arasında işbirliği
-
Muğla ve Çin
Bakmadan Geçme