Muğla genelinde öğretmenlere diyabet farkındalık eğitimi
Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı ve Çocuk Endokrinolojisi ve Diyabet Derneği iş birliğiyle hayata geçirilen 'Okulda Diyabet Programı' kapsamında, Muğla İl genelindeki öğretmenlere yönelik önemli bir eğitima gerçekleştirildi.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi
koordinasyonunda yürütülen eğitimler, "Büyüme, Obeziteye Yaklaşım ve Tip 1 Diyabet" konularına odaklanarak öğretmenlerin diyabetli öğrencilere doğru yaklaşım becerilerini artırmayı hedefledi. Eğitim programı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Dr. Gülay Can Yılmaz ve ekibinin katkılarıyla 13 ilçede düzenlendi.
-
okulda diyabet programı
-
muğla öğretmen eğitimi
-
tip 1 diyabet farkındalık
-
çocuk endokrinolojisi
-
diyabetli öğrenciler
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları