Muğla genelinde öğretmenlere diyabet farkındalık eğitimi
Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı ve Çocuk Endokrinolojisi ve Diyabet Derneği iş birliğiyle hayata geçirilen 'Okulda Diyabet Programı' kapsamında, Muğla İl genelindeki öğretmenlere yönelik önemli bir eğitima gerçekleştirildi.
Yoğun ilgi gören uygulamalı eğitimlerle, il genelinde toplam 238 öğretmene ulaşılarak önemli bir farkındalık zemini oluşturuldu. Eğitimlerin, öğretmenlerin okullarda diyabetli öğrencilerin güvenliğini ve akademik başarısını destekleme konusundaki bilgi ve becerilerini önemli ölçüde güçlendirdiği belirtildi. Bu tür programların, okul ortamını diyabetli çocuklar için daha güvenli ve kapsayıcı hale getirmede kilit rol oynadığı vurgulandı.
-
okulda diyabet programı
-
muğla öğretmen eğitimi
-
tip 1 diyabet farkındalık
-
çocuk endokrinolojisi
-
diyabetli öğrenciler
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret