• Haberler
  • Güncel
  • Muğla genelinde öğretmenlere diyabet farkındalık eğitimi

Muğla genelinde öğretmenlere diyabet farkındalık eğitimi

Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı ve Çocuk Endokrinolojisi ve Diyabet Derneği iş birliğiyle hayata geçirilen 'Okulda Diyabet Programı' kapsamında, Muğla İl genelindeki öğretmenlere yönelik önemli bir eğitima gerçekleştirildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!