Muğla Gazi Anadolu Lisesi'nde 'İnsana Yolculuk' söyleşisi düzenlendi
Muğla Valiliği himayelerinde, Muğla İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Yan Yanayız Projesi' kapsamında, öğrenciler için anlamlı bir söyleşi gerçekleştirildi.
Muğla Gazi Anadolu Lisesi yönetimi ve öğrencileri, bu değerli etkinlik için Ahmet Sula'ya teşekkürlerini iletirken, bu fırsatı sunan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay'a da şükranlarını sundu. Bu tür projelerle öğrencilere farklı perspektifler kazandırmayı hedefleyen “Yan Yanayız Projesi”, eğitim ve sosyal gelişime yönelik etkinlikleriyle takdir toplamaya devam ediyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor