Muğla Gazi Anadolu Lisesi'nde 'İnsana Yolculuk' söyleşisi düzenlendi
Muğla Valiliği himayelerinde, Muğla İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Yan Yanayız Projesi' kapsamında, öğrenciler için anlamlı bir söyleşi gerçekleştirildi.
1. Sınıf Emniyet Müdürü ve ressam Ahmet Sula'nın konuşmacı olarak katıldığı “İnsana Yolculuk” konulu etkinlik, Muğla Gazi Anadolu Lisesi'nde düzenlendi. 1.Sınıf Emniyet Müdürü ve ressam Ahmet Sula, gençlere hayatın anlamı, insanın kendini keşfetme yolculuğu ve sanatın insan üzerindeki etkileri gibi konularda ilham verici bir konuşma yaptı. Söyleşi, öğrencilerden büyük ilgi gördü ve katılımcılar arasında derin bir etki bıraktı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı