Muğla EAH'ta 'Emzirme ve Normal Doğum Haftası' etkinliği
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Emzirme ve Normal Doğum Haftası'nda anne sütü ve emzirmenin önemi ile ilgili farkındalık oluşturmak amacıyla stant kuruldu. Anne ve anne adaylarına emzirme hakkında bilgi verildi.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Turhan Togan ve hastane idarecileri de standı ziyaret ederek ebelerin çalışmalarına destek verdiler. Başhekim Togan, “Sağlıklı nesiller için hayata anne sütü ile başlayalım. Anneden bebeğe ilk aşı, en güzel armağandır. Sağlıklı nesiller ve sağlıklı gelecek için ilk 6 ay bebeklerimizin su dahil bütün ihtiyaçlarının tamamını karşılayan anne sütüyle beslenmelerine devam etmek ve emzirme sürelerini 2 yılın ötesine taşımak en önemli hedefimizdir” dedi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret