Muğla EAH'ta 'Emzirme ve Normal Doğum Haftası' etkinliği
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Emzirme ve Normal Doğum Haftası'nda anne sütü ve emzirmenin önemi ile ilgili farkındalık oluşturmak amacıyla stant kuruldu. Anne ve anne adaylarına emzirme hakkında bilgi verildi.
1991 yılından itibaren ülkemizde, Sağlık Bakanlığı ve UNICEF iş birliğiyle "Anne Sütünün Teşviki ve Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı" başlatılırken, bu kapsamda Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi bebek dostu hastane olarak gebe okulunda gebelere eğitim ve danışmanlık hizmeti veriliyor. Bebek dostu hastane olarak başarılı emzirmenin on adımını takip ediliyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı