Muğla'da yükümlüler 250 fidanla 'Yeşil Vatana' katkı verdi
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Gününde Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik Müdürlüğü personeli ile infazları devam eden 25 yükümlü Yeşil Vatana fidan dikerek Muğla yeşiline katkı sundu.
Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik Müdürlüğünce Muğla’da denetimli serbestlik kapsamındaki yükümlüler üzerinde olumlu etkileri olduğu görülen, kamuya ve ülkemiz doğasına katkı sağlayacak olan ağaç dikimi ve bakımı çalışmalarına ağırlık verilmesi, bu yolla yeni orman alanlarının oluşturulması, var olanların güçlendirilerek genişletilmesi çalışmaları yapılıyor.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti