Muğla'da yükümlüler 250 fidanla 'Yeşil Vatana' katkı verdi
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Gününde Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik Müdürlüğü personeli ile infazları devam eden 25 yükümlü Yeşil Vatana fidan dikerek Muğla yeşiline katkı sundu.
Yükümlü ve personelde ağaç ve orman sevgisinin pekiştirilmesi, çevre duyarlılıklarının artırılması, hükümlü ve yükümlülerin sosyal faydası daha yüksek olan ağaçlandırma çalışmalarında istihdam edilerek yeniden topluma kazandırılmaları hedefi ile 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında; Denetimli Serbestlik Müdürlüğünde infazı devam eden 25 yükümlü ve kurum personeli, Muğla, Menteşe Bayır Bozalan mevkiinde 250 adet çam fidanı dikti.
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı