Muğla'da Yeşilyurt Kadın Yaşam Merkezi açıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesine bağlı Yeşilyurt Mahallesi'nde Kadın Yaşam Merkezi açıldı. Açılışa Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ile Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras da katılarak birer konuşma yaptı.
Ahmet Aras: “Kadınların önünü açarsak her şey değişir”
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da açılışta yaptığı konuşmada, kadınların hayatın her alanında daha fazla yer alması gerektiğine dikkat çekti. Aras, "Bu merkez çok önceden faaliyete geçti aslında. Kadınlardan gelen geri dönüşler çok olumlu. Bodrum’da göreve geldiğimde kadın dayanışma grubunun hazırladığı manifestoyu imzaladım. Sonra bana sözümü hatırlattılar. ‘Sen sadece önümüzü aç, gerisini biz hallederiz’ dediler. Gerçekten de öyle oldu" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama