Muğla'da Yeşilyurt Kadın Yaşam Merkezi açıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesine bağlı Yeşilyurt Mahallesi'nde Kadın Yaşam Merkezi açıldı. Açılışa Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ile Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras da katılarak birer konuşma yaptı.
Kadınların siyasette, bürokraside, ekonomide ve sosyal yaşamda daha fazla yer alması gerektiğini söyleyen Aras, "Kadın barıştan yanadır, sevgiden yanadır. Kadınların yönettiği bir dünyada savaşlar olmaz. Erkek politikacılar yıllarca kadınların önünü kapattı. Kadının yeri evidir gibi kalıplarla baskı kuruldu. Ama kadınlar bu engelleri aştığında, kürsülere çıktığında bu toplum çok daha ileriye gider" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü