- Haberler
- Çevre
- Muğla'da 'Yerel iklim değişikliğine uyum stratejileri ve eylem planları' çalıştayı başladı
Muğla'da 'Yerel iklim değişikliğine uyum stratejileri ve eylem planları' çalıştayı başladı
Muğla, iklim değişikliğine karşı yerel stratejilerin belirlendiği önemli bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Avrupa Birliği ve Türkiye tarafından ortaklaşa finanse edilen, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı İklim Değişikliği Başkanlığı'nın yararlanıcısı olduğu ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) Türkiye Ofisi tarafından yürütülen 'Türkiye'de İklim Değişikliğine Uyum Eyleminin Güçlendirilmesi Projesi' kapsamında 'Yerel İklim Değişikliğine Uyum Stratejileri ve Eylem Planları' çalıştayı başladı.
Açılış konuşmasını yapan UNDP Türkiye Proje Yöneticisi Gizem Bal, projenin Türkiye'nin iklim değişikliğine karşı direncini artırmayı hedeflediğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Planları hayata geçirmek kadar önemli olan bir diğer husus, sürdürülebilir, erişilebilir ve uygun finansman kaynaklarının oluşturulmasıdır. Bugünkü lansman ve eğitim programımız, bu süreci desteklemeyi amaçlıyor"
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor