Muğla'da yeni yıl konser, ses ve ışık gösterileriyle kutlandı
Muğla'nın turistik ilçelerinde vatandaşlar yeni yıla, konserler, ses ve ışık gösterileriyle 'merhaba' dedi.
Meydanlarda toplanan binlerce kişi, 2025'i çeşitli etkinliklerle karşıladı
Yılbaşı dolayısıyla Muğla ve turistik ilçelerinde, caddeler ışıklandırılarak çam ağacı, kardan adam, geyik ve hediye paketi figürleriyle süslendi. Oteller de yılbaşı konseptine uygun hale getirildi. Menteşe ilçesinde Cumhuriyet Meydanı ve Kent Meydanı'nda toplananlar, 10'dan geriye doğru sayarak sevdikleriyle yeni yıla girmenin sevincini yaşadı. Meydanda havai fişek gösterisi yapıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı