Muğla'da yeni yıl konser, ses ve ışık gösterileriyle kutlandı
Muğla'nın turistik ilçelerinde vatandaşlar yeni yıla, konserler, ses ve ışık gösterileriyle 'merhaba' dedi.
Marmaris
Marmaris Belediyesince "Marmaris'te yeni yıl panayırı" sloganıyla 20 Aralık'ta başlatılan yılbaşı şenliği, turistler ve vatandaşlarca ilgiyle takip edildi. Işıklandırılan ve süslenen 19 Mayıs Gençlik Meydanı'nda kurulan sahnede DJ Müfit Cessar ile Grup Rapsodi adlı müzik grubu sahne aldı. Yeni yılın ilk dakikalarına Marmarisliler, yapay kar yağışı altında girdi. Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, meydandaki vatandaşların yeni yılını kutladı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor