Muğla'da Yarım saatte 580 kilo çöp toplandı
Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü koordinasyonunda orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla başlatılan 'Orman Benim' kampanyası çerçevesinde Muğla'da Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Yaraş Mahallesindeki orman piknik alanında çöp toplama etkinliği gerçekleştirildi.
Yaraş piknik alanında yapılan çöp toplama etkinliği öncesi okullardan gelen öğrencilere tişört, şapka ve çöp poşeti dağıtıldı. Kısa süre içinde belirlenen güzergahta onlarca torba çöp toplandı. Etkinlik sonrası açıklama yapan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 2025 yılı yangın sezonu öncesi gerekli tüm toplantılar Bakanlık ve Kurumlar arası düzeyde gerçekleştirildiğini söyledi.
Bakmadan Geçme
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’