Muğla'da Yarım saatte 580 kilo çöp toplandı
Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü koordinasyonunda orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla başlatılan 'Orman Benim' kampanyası çerçevesinde Muğla'da Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Yaraş Mahallesindeki orman piknik alanında çöp toplama etkinliği gerçekleştirildi.
Vali Akbıyık, geçen yıl yangın sayısında artış olmasına rağmen, yanan alan miktarında önemli bir düşüş yaşadıklarını, bunda en önemli faktörün kurumlar arası işbirliğinden kaynaklandığı açıkladı. Yangın sezonunda orman, itfaiye, belediyeler, jandarma, polis, STK’lar ve köylü vatandaşların yangınlara anında müdahalede önemli rol oynadığını açıkladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde