Muğla'da toprak gelecekle buluşuyor: '50 bin fidan üreticiye teslim edildi'
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Her Kapıda Bir Fidan' projesi kapsamında, binlerce zeytin ve ceviz fidanı üreticilerle buluşturuldu. Etkinlikte konuşan Başkan Ahmet Aras ve Başkan Gonca Köksal Aras, yerel üretimin ve toprağa sahip çıkmanın önemine vurgu yaptı.
Başkan Aras, tarımsal kalkınmanın tek bir kurumla değil, birlik beraberlik içerisinde mümkün olacağını belirterek kolektif çalışma çağrısında bulundu: "Belediye kendisi dikip yağ sıkmaz; belediye üreticiye destek verir" “Tarım Bakanlığı, kooperatifler, Sığır Yetiştiricileri Birliği ve Süt Birliği. Herkes hep beraber memleketimize yeni bir eser bırakmak için gayret edecek”
-
Muğla Büyükşehir
-
toprak gelecekle buluşuyor
-
Her Kapıda Bir Fidan projesi
-
fidanlar üreticilerle buluştu
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı