Muğla'da tarımsal örgütlenmede 2026 vizyonu belirlendi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, il genelindeki 13 ilçede görev yapan bakanlık temsilcileriyle bir araya gelerek, tarımsal amaçlı üretici örgütlerinin 2025 yılı performansını değerlendirdi ve 2026 yılı yol haritasını çizdi.
Önümüzdeki döneme dair stratejilerin belirlendiği görüşmede, 2026 yılında hayata geçirilecek projeler ve denetim takvimi üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Tarımsal örgütlerin daha şeffaf, verimli ve üretici odaklı bir yapıda çalışması hedeflenirken; Bakanlık temsilcilerinin bu süreçteki rehberlik ve denetim rollerinin önemi vurgulandı.
-
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
-
13 ilçede görev yapan bakanlık temsilcilerİ
-
Tarımsal amaçlı üretici örgütleri
-
2025 yılı performansı
-
2026 yılı yol haritası
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret