Muğla'da tarımsal örgütlenmede 2026 vizyonu belirlendi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, il genelindeki 13 ilçede görev yapan bakanlık temsilcileriyle bir araya gelerek, tarımsal amaçlı üretici örgütlerinin 2025 yılı performansını değerlendirdi ve 2026 yılı yol haritasını çizdi.
Toplantının ana gündem maddesini, geride bırakılan 2025 yılı içerisinde gerçekleştirilen denetimler, genel kurul süreçleri ve üretici örgütlerinin kurumsal kapasitelerinin artırılmasına yönelik faaliyetler oluşturdu. İl Müdürlüğü yetkilileri ve ilçe temsilcileri, sahada karşılaşılan sorunları ve çözüm önerilerini karşılıklı istişarelerle değerlendirdi.
-
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
-
13 ilçede görev yapan bakanlık temsilcilerİ
-
Tarımsal amaçlı üretici örgütleri
-
2025 yılı performansı
-
2026 yılı yol haritası
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı