Muğla'da su ürünleri yetiştiriciliği istişare toplantısı gerçekleştirildi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen Su Ürünleri Yetiştiriciliği İstişare Toplantısı gerçekleştirildi.
İl Müdürü Barış Saylak, toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Muğla, su ürünleri yetiştiriciliğinde Türkiye’nin lider şehirlerinden biridir. Bu sektörde sürdürülebilir üretimi artırmak, yenilikçi destek mekanizmalarını hayata geçirmek ve kentimizin su ürünleri potansiyelini en iyi şekilde değerlendirmek için çalışmaya devam ediyoruz. Su ürünleri yetiştiriciliği, ilimizin ekonomisi ve istihdamı için büyük bir öneme sahiptir”
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı