Muğla'da su ürünleri yetiştiriciliği istişare toplantısı gerçekleştirildi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen Su Ürünleri Yetiştiriciliği İstişare Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda ayrıca, sektör temsilcileri ve uzmanlar tarafından sektörün geliştirilmesi için öneriler sunuldu. Planlı üretim stratejileriyle, üretim kapasitesinin artırılması ve çevresel sürdürülebilirliğin sağlanması hedefleniyor.
Muğla, su ürünleri yetiştiriciliğinde elde ettiği başarılarla Türkiye’nin bu alandaki lokomotifi olmaya devam ederken, istişare toplantısında alınan kararların sektörde yeni bir dönemi başlatması bekleniyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor