Muğla'da 'Sıfır Atık' seferberliği çalıştay sonuçları vizyon buluşmasıyla açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde küresel bir harekete dönüşen 'Sıfır Atık' vizyonu, Muğla'da düzenlenen organizasyonla geleceğe taşınıyor. Sıfır Atık Vakfı ve Muğla Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı', kentin doğasını koruyacak stratejik yol haritasını kamuoyuyla paylaştı.
Başkan Aras: “İstanbul'un 2,5 katı büyüklüğündeki bu doğayı korumalıyız”
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kentin coğrafi sorumluluğuna dikkat çekerek çarpıcı veriler paylaştı: Başkan Aras, "Muğla, İstanbul'un 2,5 katı büyüklüğünde bir yüzölçüme sahip. Ancak nüfusumuz çok daha az. Bu bize muazzam bir doğa mirası ve aynı zamanda koruma görevi yüklüyor. Sadece belediyeler değil; 1 milyon Muğlalı ve kentimize gelen 8 milyon turist bu doğayı korumakla mükelleftir. Sayın Emine Erdoğan'ın başlattığı bu vizyon, ülkemizin gelecek yüzyıllardaki iddiası açısından tarihi bir adımdır" dedi.
-
Sıfır Atık Vakfı
-
Muğla Valiliği
-
Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Çevre
-
Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
-
Vakıf Başkanı Samed Ağırbaş
-
Rektör Prof Dr Turhan Kaçar
-
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet A
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor